Πότε εμφανίστηκαν οι πρώτες βιβλιοθήκες; Τι μορφή είχε το περιεχόμενό τους; Ποια ήταν η σπουδαιότερη βιβλιοθήκη της αρχαιότητας; Πότε πρωτοεμφανίστηκε το βιβλίο; Με ποιον τρόπο ταξινομείται το υλικό μιας σύγχρονης βιβλιοθήκης; Υπάρχουν βιβλία που έχουν θέμα τα «βιβλία»; Υπάρχουν ιστορίες για την ανάγνωση και τα βιβλία;
Μέσα από ένα δημιουργικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα οι μαθητές προσπάθησαν να απαντήσουν στα παραπάνω ερωτήματα και να κατανοήσουν τον τρόπο οργάνωσης και λειτουργίας μιας βιβλιοθήκης.
Β΄ Δημοτικό σχολείο Κόνιτσας
Δημοτικό σχολείο Κεφαλοβρύσου
Δημοτικό σχολείο Διστράτου